Кожна
людина приходить у цей світ з певною метою: одні стають вченими і їхні імена
навічно зостаються в історії, інші – політиками, економістами, лікарями,
продавцями, інженерами, а хтось стає Вчителем. Основне його покликання – це сіяти у дитячі душі вічне, добре, мудре.
Не виняток
і Лілія Данилівна Підлісна, яка мріяла стати вихователем в дитячому садку, але
за збігом обставин стала вчителем, про що і не шкодує: адже від своєї мрії вона
відійшла недалеко. Вона стала вчителем біології Дубенського НВК «Школа-гімназія».
Лілія Данилівна вчитель
за покликанням, біолог за фахом, природолюб від Бога, еколог в душі, молода,
енергійна, талановита. Ці якості, помножені на копітку щоденну працю, дають
щедрі плоди на освітянській ниві. Це втілення ніжності, скромності і розуму, що
не виставляє себе на показ, а добирається до мети тихо і непомітно, але завжди
ведучи за собою інших.
Лілія Данилівна –
педагог, що володіє професійною майстерністю, учитель нового типу, здібний до
саморозвитку і проектування власної
особистості. Учитель, чий педагогічний стиль – особистісно зорієнтований на
учня. Лілія Данилівна розуміє індивідуальність кожної людини і приймає її в без
оціночній манері, вона доброзичлива, відкрита для спілкування з дітьми. Аналіз відвіданих уроків
свідчить про те, що вчитель використовує інтерактивні методи і прийоми навчання
учнів, що впливає на належний рівень засвоєння навчального матеріалу. На уроках
вчитель створює сприятливий клімат для навчання, зацікавлює учнів певною
інформацією, розповіддю, легендою чи історією з життя, учні працюють в парах
або творчих групах, у різних формах презентують вивчений матеріал, широко використовує опорні схеми, малюнкові
конспекти на всіх стадіях уроку й з різноманітною метою. На уроках широко
використовує мультимедійні технології.
Учитель організовує цікаву позакласну роботу з дітьми, розвиває у учнів
самостійність і ініціативу, учить дітей бути добрими, чуйними. Робота ЕТ «ЮНЕК» дає свої
результати: багато акцій, в яких приймають участь члени екологічного
товариства, були оцінені грамотами. А головне в цій роботі, що учні не стають
байдужими до проблем навколишнього середовища, а стають активними борцями за
його зміну.
Також працює з дітьми над
написанням наукових проектів, які характеризуються високим рівнем, а саме
великою працею вчителя. Керує роботою МАН, також займається проблемами
екології.
Любов до природи, вміння бачити
прекрасне і самому його творити – основне, що розвиває Лілія Данилівна в своїх
вихованцях.
Як людина – оптиміст по
життю, активна, має власну точку зору, завжди доброзичлива та готова допомогти
як словом, так і ділом. Чуйна, щира, відкрита, чесна, вимоглива в першу чергу
до себе.
Як класний керівник є
прикладом активної життєвої позиції для своїх дітей. Діти її поважають та
люблять. Завжди про неї чути лише теплі відгуки дітей.
Учитель має авторитет і
пошану серед батьків своїх учнів. Вони охоче радяться з класним керівником із
приводу проблем виховання дитини, діляться труднощами, що виникають у спілкуванні
з дитиною і завжди готові слідувати її рекомендаціям.
Терпимість до людських слабкостей, чуйність, непримиримість до зла, в
обов’язок – вимогливість до себе та інших, висока порядність – ось неповний
перелік рис, які характеризують Лілію Данилівну.
Немає коментарів:
Дописати коментар