пʼятниця, 15 січня 2016 р.

Творчий портрет



           Кожна людина приходить у цей світ з певною метою: одні стають вченими і їхні імена навічно зостаються в історії, інші – політиками, економістами, лікарями, продавцями, інженерами, а хтось стає Вчителем. Основне його покликання – це сіяти у дитячі душі вічне, добре, мудре.
Не виняток і Лілія Данилівна Підлісна, яка мріяла стати вихователем в дитячому садку, але за збігом обставин стала вчителем, про що і не шкодує: адже від своєї мрії вона відійшла недалеко. Вона стала вчителем біології Дубенського НВК «Школа-гімназія».
Лілія Данилівна вчитель за покликанням, біолог за фахом, природолюб від Бога, еколог в душі, молода, енергійна, талановита. Ці якості, помножені на копітку щоденну працю, дають щедрі плоди на освітянській ниві. Це втілення ніжності, скромності і розуму, що не виставляє себе на показ, а добирається до мети тихо і непомітно, але завжди ведучи за собою інших.
Лілія Данилівна – педагог, що володіє професійною майстерністю, учитель нового типу, здібний до саморозвитку і проектування  власної особистості. Учитель, чий педагогічний стиль – особистісно зорієнтований на учня. Лілія Данилівна розуміє індивідуальність кожної людини і приймає її в без оціночній манері, вона доброзичлива, відкрита для спілкування з дітьми. Аналіз відвіданих уроків свідчить про те, що вчитель використовує інтерактивні методи і прийоми навчання учнів, що впливає на належний рівень засвоєння навчального матеріалу. На уроках вчитель створює сприятливий клімат для навчання, зацікавлює учнів певною інформацією, розповіддю, легендою чи історією з життя, учні працюють в парах або творчих групах, у різних формах презентують вивчений матеріал, широко використовує опорні схеми, малюнкові конспекти на всіх стадіях уроку й з різноманітною метою. На уроках широко використовує мультимедійні технології.
Учитель організовує цікаву позакласну роботу з дітьми, розвиває у учнів самостійність і ініціативу, учить дітей бути добрими, чуйними. Робота ЕТ «ЮНЕК» дає свої результати: багато акцій, в яких приймають участь члени екологічного товариства, були оцінені грамотами. А головне в цій роботі, що учні не стають байдужими до проблем навколишнього середовища, а стають активними борцями за його зміну.
Також працює з дітьми над написанням наукових проектів, які характеризуються високим рівнем, а саме великою працею вчителя. Керує роботою МАН, також займається проблемами екології.
Любов до природи, вміння бачити прекрасне і самому його творити – основне, що розвиває Лілія Данилівна в своїх вихованцях.
Як людина – оптиміст по життю, активна, має власну точку зору, завжди доброзичлива та готова допомогти як словом, так і ділом. Чуйна, щира, відкрита, чесна, вимоглива в першу чергу до себе.
Як класний керівник є прикладом активної життєвої позиції для своїх дітей. Діти її поважають та люблять. Завжди про неї чути лише теплі відгуки дітей.
Учитель має авторитет і пошану серед батьків своїх учнів. Вони охоче радяться з класним керівником із приводу проблем виховання дитини, діляться труднощами, що виникають у спілкуванні з дитиною і завжди готові слідувати її рекомендаціям.
Терпимість до людських слабкостей, чуйність, непримиримість до зла, в обов’язок – вимогливість до себе та інших, висока порядність – ось неповний перелік рис, які характеризують Лілію Данилівну.


Немає коментарів:

Дописати коментар