понеділок, 18 січня 2016 р.

Сценарій виступу агітбригади "ЮНЕК"

Виступ екологічної агітбригади «ЮНЕК» Дубенського НВК «школа-гімназія»

Діти виходять на сцену,  співаючи пісню на уривок пісні з фільма «Діти капітана Гранта» «Вільний вітер»
Ми діти матінки своєї України,
Сини і дочки матері Землі.
Моря і ріки, наші гори і долини,
З дитячих літ даровано мені.
Серцю мила краса калинова,
Чарівниця в дубових гаях,
Води прозорий світ,
Мешканців його усіх
В чистоті  повинен дбати я.

І щоб край був красою багатий,
Щоб покласти свавіллю кінець,
Довкілля рятувати ідуть агітбригади
Гарячих молодих сердець

1-й учень: Серце планети у наших руках. (показують червоні серця)

2-й учень:
І весь цей світ чудовий.

Всі разом: Заявляють учасники агітбригади  - ЮНЕК.

3-й учень: Наш девіз: Збережемо Землю для наступних поколінь!

4-й учень: Хто мене в літа ранкові вчить добру і вчить любові?

Всі разом: Ти – Земле моя!

5-й учень: Хто мені в юнацькі роки дасть дорогу в світ широкий?

Всі разом: Ти – Земле моя!

6-й учень: Хто мені дав чисту воду із джерел мого народу?

Всі разом: Ти – Земле моя!

1-й учень: Планета наша

Всі разом: «Земля»

2-й учень: Земля –
Всі разом: Наш спільний дім.

Всі разом: SOS наша планета в небезпеці!
SOS наш дім в небезпеці!

3-й учень: Дивлюсь на глобус,

Всі разом: Дім наш спільний.
4-й учень: Такий прекрасний, такий рідний.

5-й учень: І губи шепчуть:

Всі разом: «Збережу!»

6-й учень. Я збережу Вас.

Всі разом: Збережу!

Всі разом: Збережемо Землю від пожарів,
                   Збережемо ріки і ліси.

1-й учень: Від зарозумілих чудодалів.

2-й учень: Від усіх губителів краси.

3-й учень: По хижацькому відношенню до братів наших менших.

Всі разом: Вогонь!

4-й учень: По недбалому ставленню до рослинного світу.

Всі разом: Вогонь.

5-й учень: По забруднювачах водойм.

Всі разом: Вогонь.

6-й учень: По бракон’єрству.

1-й учень: Чино крайвству.

2-й учень. Невігластву.

3-й учень. І хуліганству.

Всі разом: Вогонь. Вогонь. Вогань.

Танець з червоними стрічками.

/Дві  Краплинка тримають символічні ворота з написом „Вхід в 3-тє тисячоліття"/

/З'являються двоє туристів, наспівуючи пісеньку/:
1-й і 2-й учень. Туристи:
 Гей, нове тисячоліття, йди ворота відчиняй!
Забувай про лихоліття, нас скоріше зустрічай,
 Ой, ля-ля, ой, ля-ля, нас скоріше зустрічай
Подолаємо всі дороги, в кого хочеш запитай.
 Замикай свої турботи, ти людині довіряй!
Ой, ля-ля, ой, ля-ля, ти людині довіряй.
Часи старого лахміття у минулім залишай,
Нам, господарям століття право вибору давай.
Ой, ля-ля, ой, ля-ля, право вибору давай.

/стукають у ворота/

Голос: Стоять! Ані руш! Хто такі? Чого прийшли?

/Від несподіванки люди не можуть відповісти/

Голос: Хто такі, питаю?

/туристи переглядаються/

1-й: Хто це?
2-й: Чи здається?
1-й: Чи почулось?

Голос: 3 вами говорить голос майбутнього

            1-й: Тю, так би зразу й говорив.
2-й: А ми, між іншим, туристи!
1-й: Чув нашу пісню? Тож ворушись, у нове тисячоліття ми прийшли.

Голос: Чув, але спочатку перевіримо, що залишили ви після себе в минулому? Природо, ходи сюди!

/Звучить музика, з'являється Природа/ 

3-й учень: Природа :
 Природа, я природа. Мене занапастили.
Природа, я природа - така собі страшна.
Мене занапастили, не вклали ні гроша!
Нема в людині честі і совісті нема!
Коли мене зруйнує - залишиться сама!
 /Обходить присутніх з брилем в руках і табличкою на грудях: „Подайте на рішення екологічних проблем!"/

В цей час 1-й та 2-й учень беруть голубу тканину і імітують річку.

4-й учень:
Я понад Бугом повела вас,
Де скелі, мов дозорці вічні,
Де пахло гречкою з полів,
А у садах рясніли вишні.

  5-й учень:
Сьогодні центральна водна артерія країни перегороджена, греблями, дамбами, шлюзами, покороблена захаращеними штучними морями, майже немає природнього стоку, русло Дніпра густо усіяне діючими ГЕС.
6-й учень: Металургійні заводи викидають в басейн Дніпра більше 300 мільйонів кубометрів стічних вод.

3-й учень: В Україні зникло майже 20 тисяч  малих рік.

4-й учень. Не втішна ситуація і з нашою річкою Іквою. В 2014 році було досліджено на санітарно-хімічні показники 12 проб води з р. Іква, 2 проби не відповідали вимогам по БПК5, запаху, колірності, рН, плаваючих домішках. З відкритих водойм досліджено 12 проб, з них 1 проба не відповідала вимогам по кольору, БПК5, рН, плаваючих домішках.

5-й учень: На мікробіологічні показники досліджено 8 проб з р.Іква,  1  не відповідала вимогам (виявлено сальмонелу). З відкритих водойм досліджено  12 проб, невідповідності не було.

6-й учень: Декілька років тому відбулося скидання в річку Ікву неочищених стоків з гирла меліоративного каналу, що знаходиться на території с. Сапанів Кременецького району Тернопільської області. Дана ситуація була небезпечною в епідемічному відношенні і викликала скарги населення, що проживає в населених пунктах, на території яких протікає р. Іква.
1-й учень: При обстеженні було відібрано проби води з р. Іква біля с Сапанівчик в місці на межі Дубенського і Кременецького районів та в с Берег на санітарно- хімічні, мікробіологічні та паразитологічні показники. При лабораторному дослідженні проб на санітарно-хімічні показники виявлено невідповідність проби води з с. Сапанівчик по плаваючих домішках, зважених речовинах, окислюваності, розчиненому кисні. БПК-5 - що свідчить про поступлення в воду забруднюючих речовин органічного походження.
2-й учень:  При дослідженні на мікробіологічні показники виявлено сальмонелу, на паразитологічні - яйця гельмінтів (аскарид). Дані досліджень не відповідають вимогам ДСанПіН „Санітарні правила і норми охорони поверхневих вод від забруднення".
3-й учень: І ніхто не хоче знати, що про річку треба дбати.
4-йучень:  Щоб чистенькою булла
5-й учень: Щоб сміялась в ній вода.
6-й учень. А в законі ж є слова.
Всі разом . Бережіть Природу.
1-й учень: І ніхто не дав вам права нищить її вроду.

/Туристи заклопотано переглядаються/
 
1-й турист: Ось тобі і раз!
           2-й турист: Втрапили в халепу!
3-й турист: Що робити будемо?

/Відходять в сторону, безпорадно махаючи руками, з'являється Краплинка/

Краплинка: Що, люди, зажурились? Та і як же вам бідним не журитись?

Як нашкодили, напевно, знаєте? Жаль мені вас, допомогти хочу!

1-й турист. А ти хто, що нас повчаєш?
2-й турист.  Ти ба, яка мала, а лізе з порадами!
4-й учень: Краплинка: Я - річкова краплинка і не варто насміхатися.
Я Краплиночка маленька,
Сива хмарка – моя ненька.
Громовержець – мій дідусь.
Тут я з радістю лишусь.
Я – Крапелька, Краплиночка!
Дарунок Божий неба.
Мене потрібно берегти,
Мене любити треба.
Прозора, як перлиночка,
Цінуйте мене, ЛЮДИ.
Бо без цілющої води
Життя ніде не буде.
Хай відновляться усюди
Водоочисні споруди.
Буде чистою водичка –
Звеселиться моє личко.

     3-й учень.  Краплинка:   Сотні тисяч моїх сестер-краплинок - це вода. Вода, без якої вам не обійтись, тож слухайте, як зберегти живу воду і врятувати себе від біди:

Співають  на мотив пісні «Несе Галя воду».

Несе річка воду, не жалійте гроші,
І для підприємства прибутки хороші,
Зараз актуальні очисні споруди,
Вже давно відомі, користуйтесь, люди!
Воду економте, бо буде погано,
Є такий лічильник, діє бездоганно!
Знайдете можливість - воду очищайте,
Та своє здоров'я вчасно зберігайте!
Коли зрозуміли мої застороги,
Поспішить унинути
Зайвої тривоги!

      1-й турист: І справді - це варто уваги!
2-й турист. Треба запам'ятати!
1-й турист: Що запам'ятати? Я навіть записую! /пише в блокноті/

4-й учень: Краплинка: Записуй. Це потрібно знати всім. Через безліч

казок різних народів червоною ниткою пройшла легенда про „живу" воду. Погляньте на глобус, і ви побачите, що я найпоширеніша речовина на Землі, лише 26 відсотків займає суша, а решта - 74 - вода! Це океани, моря, затоки, протоки, озера, болота, водосховища, канали, льодовики, підземні води.

3,4,5,6 –й учень (Разом)
Памятайте, люди, назавжди,
Неможливо жити без води.
(Піднімають кольорові фото по черзі):
3-    Це – життя колиска, це – дощі,
4-    Це – роса і квітка на межі,
5-    Це – тумани, ріки і моря,
6-    Порятунок в спеку, це - життя.
3-    Це – кришталь озер і джерело,
4-    Це – хмарки у небі, це – село
В тополях і вербах над ставком,
5-    Це – криниця, квіти під вікном,
6-    Шурхіт хвиль і шторму дивний рев,
3-    Це – струмок у травах між дерев,
4-    Зелень трав, веселки кольори,
5-    Нитки рік, у сутінках бори…
Всі разом: Пам’ятайте люди назавжди:
Неможливо жити без води!

1-й турист: Я й не думав, що вода нам дарує життя...

2-й турист: І я ніколи не задумувався, що зелених лісів, квітучих полів, пишних садів немає на інших планетах тому, що там немає води.

1-й турист: Всі запам'ятаємо, що треба воду цінувати, берегти і не забруднювати, щоб наша Земля не перетворилася в суцільну пустелю.


Всі разом: Вибач нам, Природо!
Тож давайте всі дружно чим зможемо,
Чисту воду зберегти допоможем!
 / доноситься голос з майбутнього/

Голос: Що я чую, невже ви зрозуміли, що ви накоїли? І тепер будете дбайливо ставитись до оточуючого світу?

Туристи: Обіцяємо, будьте певні!
А що ми ще можемо зробити для води вдома.
1-  При чищені зубів користуйтесь водою із індивідуального стаканчика. І воду зекономите і так гігієнічніше.
2- Посуд мийте  у перекритій пробкою мийці.
3- Охолоджуйте напої та продукти в посудині з холодною водою, а не під струменем із крана.
4- Приймаючи ванну не допускайте  протоку води через переливну трубу.
5- А краще купатися під душем, так гігієнічніше.
6- Заради чашки чаю чи кави не кип’ятіть  повний чайник води.
1- Якщо виникли неполадки у водогоні, негайно викликайте аварійну службу.

Голос: Оце молодці, ласкаво прошу в нове тисячоліття.


2-й учень. Тож для майбутнього старайся,
Нехай рікою час пливе.

3-й учень. Ти зберегти все намагайся.
Що ще співає і живе.

4-й учень: Бо в мертвому небі птахи не літають.

5-й учень. І в мертвому лісі гриби не ростуть.

6-й учень. А в мертвих садах солов’ї не співають.

1-й учень. Мертві бджоли в садах не гудуть.

2-й учень: Отож.

Всі разом. Зупинімось.

3-й учень. Останній є шанс.

Всі разом. Ця планета не тільки для нас.

4-й учень. Хай земля в Україні дивним садом нам стане.

Всі разом. Білий цвіт на калині ніколи не в’яне.

5-й учень. Мій рідний край, моя земля. Тебе шануєм.

Всі разом. Ти і я.

6-й учень. Саджаєм яблуні в садку.

1-й учень. Рубаєм лунки у льоду.

2-й учень. Шпаківні вішаєм весною.

3-й учень. А годівниці всі зимою.

4-й учень. За чисті води, чисті ріки.

Всі разом. Боротись будемо навіки.

5-й учень. Хай стане чистою земля.

Всі разом. Бо в ній господарь ти і я.

6-й учень. Планеті

Всі разом. Свіже повітря.

1-й учень. Водоймам.

Всі разом. Бути чистими.

2-й учень. Життя рослинам і тваринам.

Всі разом: Бо Природа наш вічний і величний храм.


/Звучить пісня «Водограй»/




Немає коментарів:

Дописати коментар