вівторок, 26 січня 2016 р.

Пам'ятка батькам від дитини

Пам’ятка батькам від дитини
·        Не балуйте мене, ви мені цим зашкодите. Я дуже добре знаю, що необов"язково давати мені все, що я прошу. Я просто випробую  вас.
·        Не бійтеся бути непохитним зі мною. Я надаю значення саме такому підходу. Це дозволяє мені визначити своє місце в сім’ї та суспільстві.
·        Не сподівайтеся на силу по відношенню до мене. Це привчить мене до того, що рахуватися треба тільки із силою. Я відгукнулася з радістю на ваші ініціативи.
·        Не будьте непослідовними. Це збиває мене і примушує залишати останнє слово за собою.
·        Не давайте обіцянок, які ви не можете виконати: це похитне мою віру у вас.
·        Не піддавайтеся на мої провокації, коли я говорю або роблю що-небудь тільки тому, щоби просто вас рознервувати, бо я буду далі добиватися ще більших «перемог».
·        Не засмучуйтеся дуже сильно, коли я говорю: «Я вас ненавиджу». Я не це маю на увазі. Я просто хочу, щоб ви пошкодували про те, що зробили мені.
·        Не примушуйте мене відчувати себе молодше, ніж я є насправді, бо стану тоді «плаксою».
·        Не робіть для мене й за мене те, що я в змозі зробити сам для себе. Я можу продовжувати використовувати вас як прислугу.
·        Не дозволяйте моїм «поганим звичкам», звертати на мене надмірну увагу. Це тільки надихає мене на їх формування.
·        Не поправляйте мене в присутності сторонніх людей. Я зверну набагато більше уваги на ваше зауваження, якщо ви скажете мені все це спокійно віч-на-віч.
·        Не намагайтеся обговорювати мою поведінку під час конфлікту. З деяких об’єктивних причин мій слух притуплюється саме в той час, а моє бажання співпрацювати з вами стає набагато гіршим. Достатньо зробити певні кроки, але давайте поговоримо про це трохи пізніше.
·        Не намагайтеся читати мені мораль. Ви будете здивовані, дізнавшись, як добре я знаю, що таке добре й що погано.
·        Не примушуйте мене відчувати, що мої вчинки – смертельний гріх. Я маю навчитися робити помилки, не відчуваючи, що я ні на що не здатний.
·        Не присікуйся до мене й не бурчіть на мене. Якщо ви це робитимете, я буду змушений захищатися, робити вигляд, що вас не чую.
·        Не вимагайте від мене пояснень, навіщо я це зробив. Я іноді сам не знаю, чому роблю саме так.
·        Не випробовуйте мою чесність, бо, налякавшись, я легко стану брехуном.
·        Не забувайте, що я люблю експериментувати. Таким чином я пізнаю світ, тому,будь ласка, змиріться з цим.
·        Не захищайте мене від наслідків власних помилок. Я вчуся на власному досвіді.
·        Не звертайте багато уваги на мої маленькі примхи. Я можу навчитися отримувати задоволення від поганого самопочуття, якщо це привертає до мене так багато уваги.
·        Не намагайтеся від мене відмахнутися, коли я ставлю відверті запитання. Якщо ви не будете на них відповідати, ви побачите, що я перестану ставити вам питання взагалі й буду шукати інформацію будь-де.
·        Не відповідайте на дурні запитання. Якщо ви будете це робити, то швидко виявите, що я просто хочу, щоб ви постійно мною займалися.
·        Ніколи навіть не згадуйте про те, що ви не робите помилок, бо я буду думати, що ніколи не зможу прирівнятися до вас.
·        Не хвилюйтеся, що ми проводимо разом дуже мало часу. Значення має те, як ми його проводимо.
·        Нехай мої страхи не викликають у вас переживання, бо я буду боятися ще більше. Покажіть мені, що таке мужність.
·        Не забувайте те, що я не можу успішно розвиватися без розуміння, але похвала, коли вона чесно заслужена, іноді все ж забувається. А критика, здається, ніколи.
·        Ставтеся до мене так само, як ви ставитеся до своїх друзів. Тоді я також буду вашим другом. Запам’ятайте, що я вчуся більше на ваших учинках, а не тому, що ви критикуєте мене.

·        І, крім того, я вас так сильно люблю, будь ласка, будьте взаємними…

Немає коментарів:

Дописати коментар