неділя, 21 квітня 2019 р.


Cемінар-тренінг із теми «Сучасні підходи до вивчення основ здоров'я та біології»
18 квітня 2019 року на базі Дубенського навчально-виховного комплексу «школа-гімназія» Дубенської міської ради відбувся семінар-тренінг із теми «Сучасні підходи до вивчення основ здоров'я та біології». 
Семінар провела методист з біології та основ здоров'я РОІППО Шагієва Раїса Радисівна, яка ознайомила вчителів з основними вимогами та завданнями Нової української школи. Вході дискусії було обговорено актуальні проблеми підвищення якості освітнього процесу, професійної компетентності педагогічних працівників із питань упровадження інноваційних педагогічних технологій в освітній процес. Під час практичного завдання вчителі складали і представляли перед аудиторією розробки уроків-тренінгів з основ здоров’я, біології та інтегрованого тренінгу з біології та основ здоров’я. Семінар був досить цікавим і практичним. 
Також хочеться подякувати Царук Надії Григорівні та Сень Ганні Валеріївні, методистам відділу освіти Дубенської міської ради, за сприяння та проведення даного семінару.









Немає коментарів:

Дописати коментар