ЗВІТ КАФЕДРИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ
ДИСЦИПЛІН ЗА 5 РОКІВ
Якщо
поспішаєш допомогти,
допоможи
красиво.
Якщо хочеш проявити співчутливість,
співчувай красиво.
Якщо
любиш, люби красиво.
Якщо
даруєш, даруй красиво.
І
якщо все це стосується дитини,
то роби це ще красивіше.
Виховуй красиво. Учи красиво.
Наставляй красиво.
Ш.О. Амонашвілі
Знання з предметів природничого
циклу є важливим елементом культури освіченої людини. Більшість проблем, що
розв’язуватимуться суспільством у ХХІ столітті, тісно пов’язані з предметами
природничого циклу: перенаселення Землі в цілому й скорочення чисельності
населення в ряді країн (зокрема в Україні); розповсюдження нових інфекційних
захворювань (СНІД, пріонні інфекції тощо); збільшення генетичного вантажу в
популяціях людини (особливо в країнах, які постраждали від радіаційного
забруднення) визначення можливості використання генетично модифікованих
продуктів і застосування біотехнологій щодо людини, забруднення навколишнього
середовища та вичерпання природних ресурсів і охорона природи; зменшення
біорізноманіття; рахування у суспільному житті біологічних основ поведінки
людини тощо. Разом з тим, завдяки появі біотехнологій людство отримало
можливість ефективніше та економніше використовувати не відновлювані природні
ресурси. Досягнення сучасної медицини, фармакології та аграрної науки також
знайшли своє втілення, насамперед, завдяки бурхливому розвитку природничих наук.
Загально гімназійна методична проблема «Компетентнісний підхід як
пріоритетний напрям інноваційної діяльності навчального закладу», над якою 5 рік працюють
вчителі, та проблема вчителів кафедри природничих дисциплін «Формування ключових компетентностей
учнів та вчителів під час викладання предметів природничого циклу» вимагали щодо їх реалізації організацію роботи в наступних
напрямках:
Основні
напрямки роботи
1.
Вивчення нормативних та інструктивних документів, змісту
експериментальних та комплекту різнорівневих програм для учнів з 11-річним
терміном навчання, ознайомлення з новими підручниками, навчальними посібниками,
навчально-методичною літературою для 5-7 класів.
2.
Вивчення, узагальнення і впровадження в практику елементів
перспективного педагогічного досвіду роботи вчителів НВК, міста, області по
використанню активних форм, методів і засобів навчання з метою формування ключових компетентностей.
3.
Ознайомлення з новинками
науки і техніки, розробка методики використання цього матеріалу в навчальному
процесі.
4.
Визначення шляхів і способів вдосконалення навчального процесу,
підвищення якості знань учнів, їх умінь та навичок.
5.
Впровадження в роботу інформаційних технологій з метою покращення
навчального процесу.
6.
Взаємодія вчителів у пошуку раціональних методів і прийомів
інтенсифікації навчально-виховного процесу на уроках.
7.
Вивчення Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх
навчальних закладів і намічання шляхів вдосконалення матеріальної бази
кабінетів.
8.
Робота з обдарованими учнями.
9.
Формування ціннісних ставлень особистості під час проведення
уроків і позакласних заходів з предметів природничого циклу.
Основні
форми роботи
1.
Відкриті уроки, уроки для молодих вчителів, проведення позакласних
заходів, їх взаємовідвідування з подальшим аналізом зі сторони присутніх
вчителів.
2.
Проведення майстер-класів вчителями-предметниками.
3.
Повідомлення та обговорення теоретичних і методичних проблем з
предметів природничого циклу.
4.
Обговорення роботи вчителів на курсах підвищення кваліфікації,
засіданнях міських предметних методичних об’єднань, по самоосвіті.
5.
Участь у конференціях, семінарах, педагогічних читаннях.
6.
Огляд новинок методичної літератури.
7.
Вивчення нормативних документів.
8.
Аналіз результатів участі в предметних олімпіадах, МАН.
Виходячи
з всього вище написаного, перед вчителями кафедри природничих дисциплін на
2011-2016 н.р. стояли наступні завдання.
1. Визначити одним з найважливіших пріоритетних напрямків в роботі
кафедри – створення умов для розвитку творчих
здібностей вчителя та учня.
2. Вдосконалити розроблену
єдину стратегію впровадження «школи педагогічної
майстерності», спрямованої на
розвиток творчості учня,
а також на
підвищення якості знань
з фізики, астрономії,
хімії, біології та
інших предметів.
3. Розвивати інтереси учнів до науково-дослідницької та
експериментальної роботи.
4. Вдосконалювати засоби формування основ інформаційно-комунікаційної компетентності
школярів.
5. Стимулювати створення умов для вчителів природничого циклу з
метою впровадження в процес навчання нових інформаційних технологій.
6.Забезпечувати
індивідуально-консультативний
підхід до кожного вчителя.
7. На
основі аналізу результатів моніторингових досліджень та ЗНО спрямувати роботу
кожного вчителя на розвиток інтелектуальних та комунікативних якостей учнів,
з метою їх
всебічного розвитку і
саморозвитку освіти.
Для реалізації цих завдань кафедра працювала
у складі 5 чоловік:
1.
Козловський Ігор Іванович – вчитель фізики, вчитель
вищої категорії,
вчитель-методист.
Інновайційні технології здійснення зв’язку
теорії з практикою в процесі вивчення фізики.
2. Підлісна Лілія
Данилівна –
керівник кафедри, вчитель біології та основ здоров’я, вчитель вищої категорії, старший вчитель.
Формування комунікативної та інформаційно-комунікаційної компетентності
вчителя та учнів на уроках біології та основ здоров’я.
3.
Рачинська Інга Миколаївна – вчитель хімії, вчитель вищої категорії.
Використання
комп’ютерних технологій на уроках хімії.
4. Рущинська Галина Борисівна – вчитель біології, вчитель вищої категорії, вчитель-методист.
Інтерактивні
методи і форми роботи на уроках біології.
5.
Шароватова Тетяна Миколаївна –
вчитель географії, вчитель вищої категорії, старший вчитель
Предметні
компетенції, як результат використання діяльнісно зорієнтованих технологій.
Для того щоб здійснювати компетентнісний підхід під
час уроків, вчителі кафедри використовували такі освітні технології та методи:
Освітні
технології
|
Методи навчання
|
Когнітивно орієнтовані
|
Діалогічні, проблемні, семінари – дискусії,
когнітивне інструктування, інструментально-логічний тренінг, тренінг
рефлексії
|
Діяльнісно
орієнтовані
|
Метод проектів, імітаційно-ігрове моделювання
технологічних процесів, контекстне навчання, організаційно – діяльнісні ігри,
дидактичні завдання, демонстраційний і фронтальний експеримент, практикум,
спостереження за природою, дослідницька робота на шкільному географічному
майданчику.
|
Особистісно
орієнтовані
|
Інтерактивні та імітаційні ігри, тренінги розвитку,
розвивальна психодіагностика
|
Інноваційна діяльність вчителів та учнів здійснювалась за
допомогою різних форм проведення уроків - урок-гра, урок-розв’язування задач,
уроки-дослідження, урок-лабораторна робота, інтегровані уроки, конференції,
семінари, диспути та дискусії , урок - «круглий стіл», лекції, бесіди,
урок-подорож, урок-вікторина,
урок-аукціон, урок з використанням інтерактивних технологій, урок у
формі судового засідання, урок-екскурсія, практичні та лабораторні роботи,
уроки з використанням комп’ютерних технологій, урок-тренінг, комбінований урок.
В період з 2011 по 2016 н.р. було проведено 45 відкритих
уроків, 37 позакласних заходів (флеш-моби, постановка екологічних казок, виступ
екологічних агітбригад, екологічні аукціони, брейн-ринги, вікторини, свята, гра
«Щасливий випадок» та інші), майстер-класи, тренінги.
Обговорення
проблемної теми велося і на засіданнях кафедри природничих дисциплін. Були
розглянуті наступні теми:
- Створення ситуації успіху шляхом упровадження методик проведення
практикумів, захисту проектів.
-
Використання міжпредметних зв’язків як засіб вироблення в учнів
практичного та креативного застосування набутих знань.
-
Особливості формування комунікативної компетентності на уроках
природничого циклу.
-
Формування екологічної компетентності учнів як складова частина
навчальної діяльності.
-
Реалізація компетентнісного підходу в навчальній діяльності на
уроках природничого циклу засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
-
Розвиток життєвих компетентностей на уроках природничого циклу на
основі використання дослідницьких технологій навчання.
-
Реалізація компетентнісного та діяльнісного підходів під час
викладання предметів природничого циклу.
-
Педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського: практичне впровадження у
викладання предметів природничого циклу
-
Формування в учнів свідомої мотивації до вивчення предметів
природничого циклу.
-
Особливості формування компетенції продуктивної творчої
діяльності.
Проаналізувавши
рівень навченості учнів з предметів природничого циклу, можна зробити висновок,
що за останні 5 років рівень навченості учнів з більшості предметів зріс:
Підлісна Л.Д. – біологія – високий рівень зріс на 9,5%,
середній знизився на 2,5%.
Підлісна Л.Д. –
основи здоров’я – високий рівень зріс на 7%, середній знизився на 3,4%.
Рущинська Г.Б. –
біологія – високий рівень знизився на 17,6%, середній знизився на 1,4%.
Козловський І.І. –
фізика – високий рівень зріс на 16%, середній знизився на 3%.
Шароватова
Т.М. – географія – високий рівень зріс
на 6%, середній знизився на 6%.
Рачинська І.М. –
хімія – високий рівень зріс на 4%, середній рівень зріс на 3%.
Належної уваги
вчителі кафедри природничих дисциплін надають роботі з обдарованими дітьми,
залучаючи їх до участі в шкільних, міських Всеукраїнських олімпіадах з
природничих дисциплін, а також до написання науково-дослідницьких робіт. Учні
приймають участь і в ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад та у ІІ етапі
конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт в малій академії наук. Учні нашого
НВК «школа-гімназія» входили до складу команди фізиків, яка приймала участь у
турнірі з фізики: в 2011-2012 н.р. команда м. Дубна посіла ІІ місце.
Результати участі учнів в Всеукраїнських олімпіадах та
конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН
Вчитель
|
Рік
|
Предмет
|
Прізвище учня, клас
|
ІІ етап
місце
|
ІІІ етап
місце
|
Підлісна Л.Д
|
2011-2012
|
МАН «Охорона довкілля та раціональне
природокористування
|
Федоришина Марія
|
ІІІ
|
|
МАН «Психологія»
|
Рибачук Аліна
|
ІІІ
|
|||
2013-2014
|
Екологія
|
Кондрацький Богдан, 10
|
ІІ
|
||
2014-2015
|
Екологія
|
Кондрацький Богдан, 11
|
ІІ
|
||
Екологія
|
Куриляк Роман, 10
|
ІІ
|
|||
Біологія
|
Ткач Анна, 11
|
ІІІ
|
|||
Біологія
|
Магель Валентина, 10
|
ІІІ
|
|||
Біологія
|
Кононова Ольга, 8
|
І
|
ІУ
|
||
2015-2016
|
Екологія
|
Кицька Ірина, 11
|
ІІ
|
||
Біологія
|
Магель Валентина,11
|
І
|
|||
Біологія
|
Кононова Ольга, 9
|
ІІ
|
|||
Біологія
|
Пігут Вікторія
|
І
|
ІІІ
|
||
МАН «Валеологія»
|
Кононова Ольга
|
ІІІ
|
|||
Рачинська І.М.
|
2011-2012
|
Хімія
|
Чужда Дмитро, 9
|
І
|
|
Хімія
|
Дудко Діана, 8
|
ІІІ
|
|||
2012-2013
|
Хімія
|
Чужда Дмитро, 10
|
І
|
||
Хімія
|
Дудко Діана, 9
|
ІІІ
|
|||
Хімія
|
Саюк Назар, 8
|
ІІ
|
|||
2013-2014
|
Хімія
|
Чужда Дмитро, 11
|
І
|
||
Хімія
|
Ткач Анна, 10
|
ІІІ
|
|||
Хімія
|
Слоцька Катерина, 9
|
І
|
|||
Хімія
|
Коцюк Владислав,8
|
ІІ
|
|||
Хімія
|
Кононова Ольга, 7
|
ІІ
|
|||
2014-2015
|
Хімія
|
Коцюк Владислав, 9
|
ІІІ
|
||
Хімія
|
Клименко Єва, 8
|
І
|
|||
2015-2016
|
Хімія
|
Літовінська Катерина, 8
|
ІІІ
|
||
Хімія
|
Бондарчук Анастасія, 7
|
І
|
|||
МАН «Валеологія»
|
Ткач Анна, 11
|
ІІІ
|
|||
Козловський І.І.
|
2011-2012
|
Фізика
|
Момотюк Олег, 8
|
І
|
ІІІ
|
Фізика
|
Кислюк Владислав,8
|
ІІ
|
ІІІ
|
||
2012-2013
|
Фізика
|
Чужда Вадим, 11
|
ІІ
|
||
Фізика
|
Антоненко Іван, 10
|
ІІ
|
|||
Фізика
|
Момотюк Олег, 9
|
І
|
|||
Фізика
|
Саюк Назар, 8
|
І
|
І
|
||
Астрономія
|
Момотюк Олег, 9
|
І
|
ІІІ
|
||
2013-2014
|
Фізика
|
Дмитрів Артем, 7
|
ІІ
|
||
Фізика
|
Сторожишин Василь, 8
|
ІІ
|
|||
Фізика
|
Саюк Назар, 9
|
І
|
ІІІ
|
||
Фізика
|
Куриляк Роман, 9
|
ІІ
|
ІІІ
|
||
Фізика
|
Момотюк Олег, 10
|
ІІІ
|
|||
Фізика
|
Антоненко Іван, 11
|
ІІ
|
ІІІ
|
||
Астрономія
|
Момотюк Олег, 10
|
І
|
|||
Астрономія
|
Антоненко Іван, 11
|
І
|
ІІІ
|
||
МАН, фізика
|
Саюк Назар, 9
|
ІІІ
|
|||
2014-2015
|
Фізика
|
Дмитрів Артем, 8
|
І
|
||
Фізика
|
Куриляк Ромон, 10
|
І
|
|||
Фізики
|
Гай Володимир, 10
|
ІІІ
|
|||
Фізика
|
Момотюк Олег, 11
|
ІІ
|
|||
Астрономія
|
Куриляк Роман, 10
|
ІІ
|
|||
Астрономія
|
Момотюк Олег,11
|
ІІ
|
|||
2015-2016
|
Фізика
|
Мартинюк Андрій, 8
|
ІІ
|
||
Фізика
|
Дмитрів Артем,9
|
І
|
ІІІ
|
||
Фізика
|
Куриляк Роман,11
|
І
|
|||
МАН «Теоретична фізика»
|
Куриляк Роман,11
|
І
|
учасник
|
||
МАН «Астрономія та астрофізики»
|
Дмитрів Артем, 9 клас
|
ІІ
|
|||
Шароватова Т.М.
|
2011-2012
|
Географія
|
Кислюк Владислав, 8
|
ІІ
|
|
Географія
|
Антоненко Іван, 9
|
І
|
|||
Географія
|
Мосійчук Юлія, 11
|
І
|
|||
2012-2013
|
Географія
|
Момотюк Олег, 9
|
ІІ
|
||
Географія
|
Антоненко Іван, 10
|
ІІ
|
|||
Географія
|
Чужда Вадим, 11
|
І
|
|||
Економіка
|
Момотюк Сергій, 11
|
І
|
|||
2013-2014
|
Географія
|
Бондар Катя, 8
|
ІІ
|
||
Географія
|
Антоненко Іван
|
І
|
|||
Економіка
|
Антоненко Іван, 11
|
І
|
ІІІ
|
||
2014-2015
|
Географія
|
Дмитрів Артем, 8
|
ІІ
|
||
Економіка
|
Шурук Андрій,11
|
ІІ
|
|||
2015-2016
|
Географія
|
Пономаренко Валентина,8
|
ІІІ
|
||
Географія
|
Дмитрів Артем, 9
|
І
|
|||
Географія
|
Баранюк Павло, 11
|
І
|
|||
Економіка
|
Мошкун Мар’яна
|
ІІ
|
|||
Рущинська Г.Б.
|
2011-2012
|
Біологія
|
Чужда Дмитро, 9
|
І
|
ІІІ
|
2012-2013
|
Екологія
|
Степасюк Олеся,11
|
ІІІ
|
||
Біологія
|
Чужда Дмитро, 10
|
І
|
|||
2013-2014
|
Біологія
|
Чужда Дмитро, 11
|
І
|
||
2015-2016
|
Біологія
|
Коцюк Владислав
|
ІІІ
|
За гарну підготовку
учнів до Всеукраїнських олімпіад вчителі
кафедри природничих дисциплін постійно нагороджуються грамотами, дипломами та
подяками.
Назва
нагороди
|
Установа,
що видала
|
Досягнення,
за які видана нагорода
|
Дата
видачі
|
Вчитель
|
Подяка
|
Управління освіти, сім’ї,
молоді та спорту Дубенської міської ради
|
За успішну
організацію роботи з обдарованими дітьми
|
2011
|
Підлісна Л.Д.
|
Подяка
|
Управління освіти, сім’ї,
молоді та спорту Дубенської міської ради
|
За
підготовку призерів ІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН
з біології
|
2012
|
Підлісна Л.Д.
|
Почесна грамота
|
Рівненська обласна державна
адміністрація Управління освіти і науки
|
За
сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомий внесок у розвиток освіти
Рівненщини
|
2012
|
Підлісна Л.Д.
|
Грамота
|
Дубенська міська рада
|
За
багаторічну плідну працю, високий професіоналізм, успішне виконання фахової
діяльності та з нагоди Міжнародного дня прав жінок і миру – 8 Березня
|
2012
|
Підлісна Л.Д.
|
Диплом
|
Рівненський
обласний благодійний фонд «Любіть Україну»
|
Переможець
конкурсу на отримання стипендії депутата Рівненської обласної ради Данила
Корилкевича
|
2012
|
Підлісна Л.Д.
|
Диплом
|
Рівненська обласна державна
адміністрація Управління освіти і науки
|
За ІІІ
місце в обласному конкурсі-ярмарку педагогічної творчості у номінації «Робота
з обдарованими учнями»
|
2014
|
Підлісна Л.Д.
|
Диплом
|
Управління освіти, сім’ї,
молоді та спорту Дубенської міської ради
|
За участь
у міському турі Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник – 2015»
|
2015
|
Підлісна Л.Д.
|
Грамота
|
Управління освіти, сім’ї,
молоді та спорту Дубенської міської ради
|
За І місце
в міському конкурсі-ярмарку педагогічної творчості у номінації «Основи здоров’я»
|
2016
|
Підлісна Л.Д.
|
Диплом
|
Рівненська обласна державна
адміністрація Управління освіти і науки
|
За ІІІ
місце в обласному конкурсі-ярмарку педагогічної творчості у номінації «Основи
здоров’я»
|
2016
|
Підлісна Л.Д.
|
Грамота
|
Управління освіти, сім’ї, молоді
та спорту Дубенської міської ради
|
За
підготовку переможців ІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів
МАН з у 2015-2016 н.р.
|
2016
|
Підлісна Л.Д.
|
Подяка
|
Управління
освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації
|
За сприяння
розвитку учнівської творчості та значний внесок у підготовку переможця
обласного етапу Всеукраїнської олімпіади з біології
|
2016
|
Підлісна Л.Д.
|
Сертифікат
|
Microsoft.
Партнерство в навчанні
|
За участь у Восьмому
всеукраїнському конкурсі «Вчитель-новатор»
|
2011
|
Рачинська І.М.
|
Грамота
|
Управління освіти, сім’ї,
молоді та спорту Дубенської міської ради
|
За І місце в міському
конкурсі-ярмарку педагогічної творчості у номінації «Хімія»
|
2012
|
Рачинська І.М.
|
Почесна
грамота
|
Рівненська обласна державна
адміністрація Управління освіти і науки
|
За ІІІ місце в обласному
конкурсі-ярмарку педагогічної творчості у номінації «Хімія»
|
2012
|
Рачинська І.М.
|
Диплом
|
Газета «Біологія. Шкільний
світ»
|
Переможець конкурсу авторських
електронних робіт у номінації
«Природознавство»
|
2012
|
Рачинська І.М.
|
Почесна
грамота
|
Дубенська міська рада
профспілки працівників освіти і науки України
|
За вагомий особистий внесок у
розвиток профспілкового руху, сумлінну
працю та з нагоди професійного
свята – Дня працівників освіти
|
2013
|
Рачинська І.М.
|
Диплом
|
Рівненська обласна державна
адміністрація Управління освіти і науки
|
За ІІІ місце в обласному
конкурсі-ярмарку педагогічної творчості у номінації «Робота з обдарованими
учнями»
|
2014
|
Рачинська І.М.
|
Подяка
|
Управління освіти, сім’ї, молоді
та спорту Дубенської міської ради
|
За перемогу у міському
конкурсі-ярмарку педагогічної творчості у номінації «Методична робота»
|
2014
|
Рачинська І.М.
|
Сертифікат
|
Міжнародний проект SPARE в
Україні
|
Конкурс «Енергія і середовище».
Проект «Джерела енергії»
|
2015
|
Рачинська І.М.
|
Грамота
|
Національна академія
педагогічних наук України
Видавництво «Шкільний світ»
|
Лауреат конкурсу: Панорама
творчих уроків «Я - віртуоз у викладанні предмета.»
|
2015
|
Рачинська І.М.
|
Грамота
|
Дубенська міська рада
|
За сумлінну творчу працю,
професійну майстерність, особистий внесок у справу навчання і виховання
школярів та з нагоди свята Останнього дзвоника
|
2015
|
Рачинська І.М.
|
Грамота
|
Управління освіти, сім’ї,
молоді та спорту Дубенської міської ради
|
За І місце
в міському конкурсі-ярмарку педагогічної творчості у номінації «Хімія»
|
2016
|
Рачинська І.М.
|
Диплом
|
Рівненська обласна державна
адміністрація Управління освіти і науки
|
За ІІ
місце в обласному конкурсі-ярмарку педагогічної творчості у номінації «Хімія»
|
2016
|
Рачинська І.М.
|
Подяка
|
Рівненська
Мала академія наук учнівської молоді
|
За високий
внесок у підготовку переможців ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнського
конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт
|
2011
|
Козловський І.І.
|
Подяка
|
Управління освіти, сім’ї,
молоді та спорту Дубенської міської ради
|
За успішну
організацію роботи з обдарованими дітьми
|
2011
|
Козловський І.І.
|
Грамота
|
Дубенська міська рада
|
З нагоди
Дня вчителя
|
2011
|
Козловський І.І.
|
Диплом
|
РОІІПО
|
Учаснику
УІ обласного методичного фестивалю «Застосування нових технологій на уроках
фізики та астрономії»
|
2012
|
Козловський І.І.
|
Подяка
|
Управління освіти, сім’ї,
молоді та спорту Дубенської міської ради
|
За
підготовку призерів ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з фізики
|
2012
|
Козловський І.І.
|
Грамота
|
Управління освіти, сім’ї,
молоді та спорту Дубенської міської ради
|
За ІІ місце в міському етапі конкурсу-ярмарку
педагогічної творчості
|
2012
|
Козловський І.І.
|
Сертифікат
|
РОІППО
|
За участь
у ІХ обласному конкурсі-ярмарку педагогічної творчості в номінації «Фізика»
|
2012
|
Козловський І.І.
|
Грамота
|
Управління освіти, сім’ї,
молоді та спорту Дубенської міської ради
|
За І місце
у конкурсі-ярмарку педагогічної творчості у номінації «Фізика»
|
2015
|
Козловський І.І.
|
Подяка
|
Управління
освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації
|
За
сприяння розвитку учнівської творчості та значний внесок у підготовку
переможців обласного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики.
|
2015
|
Козловський І.І.
|
Почесна
грамота
|
Рівненська
обласна державна адміністрація Управління освіти і науки
|
За
сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомий внесок у розвиток освіти
Рівненщини
|
2016
|
Козловський І.І.
|
Подяка
|
Управління
освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації
|
За
сприяння розвитку учнівської творчості та значний внесок у підготовку
переможця обласного етапу Всеукраїнської олімпіади з фізики
|
2016
|
Козловський І.І.
|
Подяка
|
Управління освіти, сім’ї,
молоді та спорту Дубенської міської ради
|
За
підготовку призерів ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з біології
|
2012
|
Рущинська Г.Б.
|
Грамота
|
Управління
освіти і науки Рівненської обласної адміністрації
|
За ІІ
місце в обласному конкурсу-ярмарку педагогічної творчості в номінації
«Економіка»
|
2012
|
Шароватова Т.М.
|
Подяка
|
Управління освіти, сім’ї,
молоді та спорту Дубенської міської ради
|
За активну
організаційну творчу працю та участь в обласному науково-практичному семінарі
методистів географії та економіки.
|
2013
|
Шароватова Т.М.
|
Грамота
|
Дубенська міська рада
|
За
сумлінну працю, вагомий внесок у навчанні та вихованні школярів та з нагоди
свята останнього дзвоника
|
2014
|
Шароватова Т.М.
|
Подяка
|
Рівненська обласна державна
адміністрація Управління освіти і науки
|
За
підготовку переможця ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з економіки
|
2014
|
Шароватова Т.М.
|
Диплом
|
Рівненська обласна державна
адміністрація Управління освіти і науки
|
За І місце
в обласному ярмарку- конкурсу педагогічної творчості в номінації «Економіка»
|
2015
|
Шароватова Т.М.
|
За високі
професійні досягнення з фізики Козловському Ігорю Івановичу було виділено кошти
на покращення матеріальної бази кабінету: мультимедійна дошка, ноутбук, телескоп,
сучасне обладнання для проведення дослідів та експериментів.
Також учителі
кафедри приймають активну участь у конкурсах «Вчитель року». В 2012 році
Підлісна Л.Д. стала дипломантом обласного конкурсу «Вчитель року-2012» в
номінації «Біологія», в 2014 році Шароватова Т.М. стала дипломантом обласного конкурсу
«Вчитель року-2014» в номінації «Географія», в 2015 році Рачинська І.М. стала дипломантом
обласного конкурсу «Вчитель року-2015» в номінації «Хімія». В 2015 році
Підлісна Л.Д. стала дипломантом міського етапу конкурсу «Класний керівник-2015».
Після обласних
етапів конкурсу «Вчитель року» Підлісна
Л.Д. та Рачинська І.М. провели майстер-класи для міських вчителів біології та
хімії відповідно. Підлісною Л.Д. було проведено тренінг для вчителів основ
здоров’я міста.
Вчителі кафедри постійно займаються самоосвітою,
приймають участь у вебінарах, конференціях, навчаються на дистанційних курсах,
за що отримують відповідні сертифікати, або свідоцтва.
Установа, що видала
|
Досягнення, за які видали сертифікат (свідоцтво)
|
Дата видачі
|
Вчитель
|
ВГО
«Міжнародний шкільний проект»
|
Свідоцтво
за участь у міжнародній педагогічній конференції з підготовки лідерів проекту
«Майбутнє починається сьогодні», яка проводилась ВГО «Міжнародний шкільний
проект» спільно з організацією “International
School Project” і МГО “Молодь на роздоріжжі” в м. Чернігові.
|
2011
|
Підлісна
Л.Д.
|
Перспектика
консалтинговий центр, видавнича група «Основа»
|
Участь у
міжнародному вебінарі для вчителів біології та екології «Нова наукова
інформація, ЗМІ та розвиток екологічного і критичного мислення при викладанні
біології та екології»
|
2013
|
Підлісна
Л.Д.
|
РДГУ
|
За участь
у І Всеукраїнській науково-практичній конференції з міжнародною участю
«Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук»
|
2015
|
Підлісна
Л.Д.
|
Дистанційна
академія видавничої групи «Основа»
|
Навчання на
дистанційному курсі: «Шкільний
веб-сайт: проектування , розробка і розміщення»
|
2011
|
Рачинська
І.М.
|
Дистанційна
академія видавничої групи «Основа»
|
Навчання
на дистанційному курсі: «Microsoft Power Point
(2003,2007). Професійне створення
презентацій»
|
2011
|
Рачинська
І.М.
|
Видавнича
група «Основа»
|
Підвищувала
свій фаховий рівень, займалась самоосвітою
|
2012
|
Рачинська
І.М.
|
Видавнича
група «Основа»
|
Участь
у вебінарі за темою: «Креатив-бій» від Майстра ТРВЗ Анатолія Гіна
|
2014
|
Рачинська
І.М.
|
Видавнича
група «Основа»
|
Участь
у вебінарі за темою: «Майбутнє освіти» від Володимира Співаковського»
|
2014
|
Рачинська
І.М.
|
Видавнича
група «Основа»
|
Участь
у вебінарі за темою: «Хмарні технології. «Живі» презентації»
|
2014
|
Рачинська
І.М.
|
Видавнича
група «Основа»
|
Участь
у вебінарі за темою: « Чи цікаво школяреві на уроках хімії»
|
2014
|
Рачинська
І.М.
|
Консалтинговий
центр «Перспектива»
|
Участь
у вебінарі за темою: «Інтерактивний журнал замість презентацій уроку»
|
2015
|
Рачинська
І.М.
|
Видавнича
група «Основа»
|
Участь у вебінарі за темою
: «Організація кооперативної діяльності учнів»
|
2015
|
Рачинська
І.М.
|
Видавнича
група «Основа»
|
Участь у вебінарі за темою
: «Професія майбутнього – вчитель»
|
2015
|
Рачинська
І.М.
|
Видавнича група «Основа»
|
Участь у вебінарі за темою
: «Розробка та використання інтерактивних засобів навчання»
|
2015
|
Рачинська
І.М.
|
Видавнича група «Основа»
|
Участь у вебінарі за темою
: «Як здобути грант. Підказки новачкам»
|
2015
|
Рачинська
І.М.
|
Викладач
Києво-Могилянської академії А.Нуржинська
|
Закінчила курс :
«Комунікаційні інструменти для побудови репутації»
|
2015
|
Рачинська
І.М.
|
Викладач Київського
університету імені Бориса Гринченка Н.Стефаненко
|
Закінчила курс :
«Психологія стресу та способи боротьби з ним»
|
2015
|
Рачинська
І.М.
|
Свої творчі надбання вчителі розміщують в Інтернеті,
друкують посібники, викладають у власних блогах.
Назва
матеріалу
|
Видавництво
|
Рік
|
Вчитель
|
«Елементи
педагогічної техніки в умовах профілізації»
|
«Фізика
для фізиків»
|
№ 4, 2011 р.
|
Козловський
І.І.
|
«Формування
практичних навичок учнів на уроках фізики в умовах компетентнісного навчання»
|
Конкурс-ярмарок педагогічної творчості
|
2014
|
Козловський
І.І.
|
Позакласна
робота з основ здоров’я
|
Конкурс-ярмарок педагогічної творчості
|
2013
|
Підлісна
Л.Д.
|
Робота з
обдарованими дітьми
|
Конкурс-ярмарок педагогічної творчості
|
2014
|
Підлісна
Л.Д.
|
«Формування
дослідницької компетентності учнів на уроках біології»
|
Рівне
|
2015
|
Підлісна
Л.Д.
|
Реалізація
інноваційних технологій на уроках основ здоров’я
|
Конкурс-ярмарок педагогічної творчості
|
2016
|
Підлісна
Л.Д.
|
Вплив етанолу
на організм людини.
|
Учительський
журнал on-line «Основа»
|
2011
|
Рачинська
І.М.
|
Глобальне
потепління
|
Учительський
журнал on-line «Основа»
|
2011
|
Рачинська
І.М.
|
Нітрати –
токсичні речовини
|
Учительський
журнал on-line «Основа»
|
2011
|
Рачинська
І.М.
|
Жири
|
Учительський
журнал on-line «Основа»
|
2011
|
Рачинська
І.М.
|
Дидактичні
картки до вступних уроків природознавства (5 кл.)
|
«Шкільний світ»,
е-Біологія, №5, 2012
|
2012
|
Рачинська
І.М.
|
Презентація
«Значення пристосування організмів до умов існування. Поведінка рослин і
тварин.» до уроку природознавства (6
кл.)
|
«Шкільний
світ», е-Біологія, №5, 2012
|
2012
|
Рачинська
І.М.
|
Книга
«Формування і розвиток критичного мислення»
|
Основа
|
2013
|
Рачинська
І.М.
|
Про урок у
технології формування критичного мислення
|
Основа, журнал
«Хімія»
|
2013
|
Рачинська
І.М.
|
Цікаве про їжу
|
Учительський
журнал on-line «Основа»
|
2013
|
Рачинська
І.М.
|
Хімічні
властивості заліза
|
Учительський
журнал on-line «Основа»
|
2013
|
Рачинська
І.М.
|
25 варіантів
перекусити з користю
|
Учительський
журнал on-line «Основа»
|
2013
|
Рачинська
І.М.
|
Силікатна
кислота. Силікати. Поняття про будівельні матеріали.
|
Учительський
журнал on-line «Основа»
|
2013
|
Рачинська
І.М.
|
Значення
пристосування організмів до умов існування. Поведінка рослин і тварин.
|
Учительський
журнал on-line «Основа»
|
2013
|
Рачинська
І.М.
|
Посібник:
«Впровадження
інноваційних технологій у
навчально-виховний процес. Алгоритм реалізації проблеми.»
|
Конкурс-ярмарок
педагогічної творчості
|
2014
|
Рачинська
І.М.
|
Посібник : «
Розвиваємо обдарованість. Організація роботи вчителя з обдарованими дітьми. І
частина.»
|
Конкурс-ярмарок
педагогічної творчості
|
2014
|
Рачинська
І.М.
|
Залізо, його
властивості та застосування . 7 клас
|
Основа, журнал
«Хімія» № 11-12
|
2014
|
Рачинська
І.М.
|
Хімія в
побуті. Продукти харчування. Харчові добавки. Е-числа. 11 клас
|
Основа, журнал «Хімія» № 13-14
|
2014
|
Рачинська
І.М.
|
Поширення
солей у природі та їх практичне значення. 8 клас
|
Шкільний світ,
журнал «Хімія» № 15-16
|
2015
|
Рачинська
І.М.
|
Хімічні явища,
їх ознаки. Горіння. Гниття.
|
Шкільний світ,
журнал «Хімія» № 17-18
|
2015
|
Рачинська
І.М.
|
Системно-діяльнісний
підхід в навчанні хімії
|
Конкурс-ярмарок
педагогічної творчості
|
2016
|
Рачинська
І.М.
|
Уроки економіки з використанням комп’ютерних технологій
|
Конкурс-ярмарок
педагогічної творчості
|
2012
|
Творча
група вчителів економіки (Шароватова Т.М.)
|
Біологія людини
Таблиці-конспекти, схеми.
Словник термінів
Тестові завдання
|
Конкурс-ярмарок
педагогічної творчості
|
2014
|
Рущинська
Г.Б.
|
Урок в 9 класі. Тема: Проблема енергозбереження і екологічне мислення
|
Вчитель – вчителю, учням та батькам
|
2014
|
Рущинська
І.М.
|
Розробки уроків, позакласних заходів, методична робота, робота з
обдарованими дітьми, робота з класом
|
Блог вчителя біології Дубенського НВК «школа-гімназія» Підлісної Лілії
|
nvkbiolog. blogspot. com
|
Підлісна
Л.Д.
|
Розробки уроків, позакласних заходів, методична робота, робота з
обдарованими дітьми, робота з класом,
ЗНО
|
Блог вчителя хімії Дубенського НВК «школа-гімназія» Рачинської Інги
Миколаївни
|
Рачинська
І.М.
|
Учні Дубенського НВК «школа-гімназія» з 2011 року беруть
активну участь в Міжнародній природознавчій грі для дорослих Геліантус,
показуючи гарні результати.
В 2011 році всього приймало
участь – 39 учнів:
Кислюк Владислав
отримав диплом ІІ ступеня
Биць Аркадій – ІІІ
ступеня
Грамоти з біології
– 5 учнів
Грамоти з географії
– 6 учнів
Грамоти з хімії – 8
учнів.
В 2012 році всього приймало
участь 45 учнів:
Диплом абсолютного переможця на
міжнародному рівні за перемогу у Всеукраїнській природознавчій грі отримали
учень 6-М класу Герасим’юк Назар, який набрав 17 балів з 20 можливих, та
учениця 7 –М класу Підлісна Софія, яка набрала 23 бали з 28 можливих.
7 учнів отримали Дипломи ІІ ступеня
14
учнів – Дипломи ІІІ ступеня
Дудко Діана і Масловська Саніта отримали
Грамоти з хімії
Майстрович Дмитро і Глимбоцький Павло – з
фізики
Дмитрів Артем - з географії,
Літовінська Катя – з біології.
В 2013 році
взяло участь 35 учнів, 5 грамот: 4 з біології
(Бекеша Анастасія, Будз Анастасія, Буркацький Давид, Слоцька Катерина) та 1 з
хімії (Магель Валентина)
В 2014 році
взяло участь 65 учнів:
Диплом абсолютного переможця на
міжнародному рівні за перемогу у Всеукраїнській природознавчій грі отримала
учениця 9-М класу – Андрощук Вікторія, яка набрала 40 балів.
1 учень –Рачинський Данило – отримав
Диплом переможця серед учнів 1-4 кл.
3
учнів – Дипломи ІІІ ступеня – Бережнюк Богдан, Дмитрів Артем, Кирияченко Ірина.
10 грамот з хімії.
6 грамот з біології.
2 грамоти з
фізики.
1 грамота з географії.
В 2015 році взяло
участь 56 учнів:
Диплом ІІ ступеня – 3 учнів:
Рачинська Валерія, Рачинський Данило, Бондар чук Анастасія
Диплом ІІІ ступеня – 3 учнів –
Драновська Аліна, Войцещук Ярина, Гай Дарина.
Грамота з біології – 16.
Грамота з географії – 7.
Грамота з хімії – 4.
Грамота з фізики – 3.
Проаналізувавши всі досягнення
вчителів за 5 років, можна зробити висновок, що завдання, які були поставлені
перед початком роботи над проблемною темою, виконані на високому рівні.
На наступні 5 років потрібно:
- продовжувати роботу з
обдарованими дітьми,
- постійно займатися самоосвітою,
- використовувати інноваційні
технології навчання,
- узагальнювати свій досвід
роботи і друкуватися у фахових виданнях.
Кажуть, що талант не розквітне на повну силу, якщо хист від Бога не
плекати, якщо здібності від батька-матері не розвивати, якщо розум від природи
не посилити інтелектом освіти. І саме для посилення інтелекту повинен працювати
кожен небайдужий учитель, тому що врожай будь-якої науки буде дуже щедрим і
багатим для всього людства. Доля вчителя постійно вдосконалювати себе і приймати участь у
формуванні підростаючого покоління.
Чи можна ще зареєструватися на майстер клас ? Якщо так, то яким чином?
ВідповістиВидалитиМоя електронна адреса bulbotkoola@gmail.com
ВідповістиВидалити