вівторок, 1 березня 2016 р.

7 клас. Самостійна робота

Самостійна робота 7 клас
Тема  «Процеси життєдіяльності  тварин»
Варіант 1.
Рівень 1. (по 0,5 балів)
1.      Замкнена кровоносна система характерна для:  а) дощового черв’яка, б) таргана, в) ставковика великого, г) тарантула.
2.      Кров виконує таку функцію: а) газообміну, б) транспортну, в) виділення кінцевих продуктів розпаду речовин, г) секреторну.
3.      Еритроцити – це: а) білі  клітини крові, б) кров’яні пластинки, в) плазма крові, г) червоні клітини крові.
4.      Укажіть ознаки, характерні для плазунів: а) двокамерне серце, б) легені відсутні, в) трахея не розгалужується на бронхи, г) трахея розгалужується на два бронхи.
5.      Прогресивними особливостями птахів порівняно з плазунами є: а) лусочки на лапках, б) два кола кровообігу, в) теплокровність, г) наявність легень.
6.      Укажіть відділ відсутній у кишечнику ссавців: а) пряма кишка, б) тонка кишка, в) напівсліпа кишка, г) товста кишка.
Рівень 2. Дайте визначення поняттям :  дихання, артерії, легені, кров. (по 0,5 балів).
Рівень 3. (по 1,5 бали)
1. Встановіть відповідність між представниками та властивими їм особливостями кровоносної системи.
А.  Окунь.                                 1. Трикамерне серце, 2 кола кровообігу.
Б. Тритон.                                 2. Чотирикамерне серце, 2 кола кровообігу, права дуга аорти.
В. Горобець.                             3. Чотирикамерне серце, 2 кола кровообігу, ліва дуга аорти.
Г. Лисиця.                                  4. Двокамерне серце, одне коло кровообігу.
2. Встановіть правильну послідовність. Розташуйте порядок проходження повітря по дихальних шляхах.
А. Трахея. Б. Гортань. В. Бронхи. Г. Носова порожнина. Д. Носоглотка.
Рівень 4. (по 2 бали)
1.      Охарактеризуйте, як відбувалося ускладнення у будові дихальної системи в процесі еволюції.
2.      Опишіть основні етапи травлення в тварин.



Самостійна робота 7 клас
Тема  «Процеси життєдіяльності  тварин»
Варіант 2.
Рівень 1. (по 0,5 балів)
1.      Незамкнена кровоносна система характерна для:  а) дощового черв’яка, б) беззубки, в) синиці, г) шимпанзе.
2.      Для тварин характерний такий тип живлення: а) автотрофний, б) хемотрофний, в) гетеротрофний, г) фототрофний.
3.      Лейкоцити – це: а) білі клітини крові, б) кров’яні пластинки, в) плазма крові, г) червоні клітини крові.
4.      Укажіть ознаки, характерні для амфібій: а) чотирикамерне серце, б) легені відсутні, в) дихання за допомогою легень, шкіри, г) тазові нирки.
5.      Прогресивними особливостями птахів порівняно з плазунами є: а) лусочки на лапках, б) два кола кровообігу, в) теплокровність, г) наявність легень.
6.      Укажіть, де у ссавців відбувається газообмін: а) у носовій порожнині, б) в альвеолах, в) у бронхах, г) у бронхіолах.
Рівень 2. Дайте визначення поняттям :  живлення, вени, альвеоли, мальпігієві судини. (по 0,5 балів).
Рівень 3. (по 1,5 бали)
1. Встановіть відповідність між представниками та властивими їм особливостями дихальної системи.
А. Акула-молот.                       1. Комірчасті легені.
Б. Жаба очеретяна                    2. Губчасті легені, повітряні мішки.
В. Нільський крокодил.          3. Легені, шкіра.
Г. Снігур.                                  4. Зябра.
2. Встановіть правильну послідовність. Розташуйте порядок проходження їжі по травному тракті в ссавців.
А. Шлунок. Б. Пряма кишка. В. Стравохід. Г. Ротова порожнина. Д. Анальний отвір. Е.Слинні залози. Ж. Дванадцятипала кишка. З. Тонкий кишечник. И. Печінка. І. Товстий кишечник. К. Підшлункова залоза.
Рівень 4. (по 2 бали)
1.      Охарактеризуйте, як відбувалося ускладнення у будові видільної системи в процесі еволюції.
2.      Опишіть, які функції виконує кров..


Немає коментарів:

Дописати коментар